torsdag 19 februari 2009

Utmanad av Socker Conny

Kungen av landet lagom (Socker Conny) har utmanat mig. Höll iofs på att missa den då han har en så ödmjuk och låg profil så han missade att säga till mig. Vilken tur att jag besöker hans blogg frekvent då ;-)

Fem frågor om fyra favoriter:


Fyra favoritprogram: House, True blood. The menthalist (ny favorit) och CSI

Fyra saker jag gjorde igår: skrev på slutprojekt, åkte med sonen till Mediamarkt (ny dvd och elektrisk tandborste inhandlades), köpte spikmatta i Söderhallarna och åt middag på Stekpannan.

Fyra saker jag ser fram emot: Att slutprojekthelvetet blir klart, att det blir klart med praktikplatsen, sommaren och klasskryssningen i mars.

Fyra favoritrestauranger: Koh phangan, Stekpannan, O'Pizzicato (absolut bästa pizzorna i stan) Elverket (godaste lunchen jag någonsin ätit).

Fyra saker på min önskelista: Ett jobb efter skolavslutningen, en ny kamera (jag dreglade ner en D300 på MediaMarkt igår), en semester till ett exotiskt land och sist, men inte minst, ett botemedel för diabetes.

Sen skulle man lägga upp en bild på den man fått utmaningen av:

3 kommentarer:

  1. Förlåt, det var inte meningen att glömma att säga till dig om utmaningen, bara det att det blev lite mycket "barn" här hemma den kvällen ;)

    Du måste bara berätta för mig vad du skulle göra med en spikmatta?!

    SvaraRadera
  2. Done it!

    Jag har en liten utmaning till dig också!

    ;)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Det verkar vara en spännande utmaning:-) Jag ser själv fram emot en massa saker. Kameran som du nämnde är du inte ensam om att dregla över. Jag är är sugen på att köpa den. Men inte nu. Jag har nyligen köpt ett macro, dyrt så jag får vänta med kameran. Jo, jag har en fråga till dig. Men jag vill inte ställa den här.
    Trevlig helg på dig!
    Kram

    SvaraRadera