lördag 21 februari 2009

Spikmatta is da shit

I onsdags köpte jag en spikmatta. Själva mattan är mjuk men piggarna är vassa som satan. Den ska hjälpa mot en massa grejer, men det jag var ute efter är att den ska hjälpa mot sömnproblem.



Sonen undrade om jag var helt tokig.

"Mamma....VARFÖR har du köpt den här?"

"För att jag ska sova bättre"

"Men den är ju vass"

"Jo..."

"Och...här känner han på mattan...det gör ont".

"Mm...fast det gör liksom lite skönt ont".

"Mamma..du är inte klok!"

Förmodligen har han rätt. Men jag har sovit som en baby sen jag börjat använda den. Även om jag ser ut som en prickig korv på ryggen efteråt.

4 kommentarer:

  1. Det är bra om den funkar!

    SvaraRadera
  2. har hört bara positivt om den , en bekant har en son som använder den pga adhd och den lugnar ner han , konstigt men sant , tror jag vill ha en själv, den hjälper mot huvudvärk också , säger dom

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag ju lite sugen på en själv. Fast gubbens jobbarkompisar som köpt en tyckte att den bara var skit... Men nu får jag fundera igen.

    SvaraRadera
  4. Har precis beställt en själv. Lider av sömnproblem som jag måste ta tag i, hoppas den hjälper mig oxå

    SvaraRadera