lördag 14 mars 2009

Veckan som svischade förbi

Vart tog den här veckan vägen egentligen? Den har bara runnit i väg med saker att göra varje dag. Buzzy bee liksom.
Märker ni att jag nu försöker skylla bloggtorkan på mitt sociala liv?

Fast liiiite upptagen har jag ju varit iaf.
Måndag:
Pluggade en gnutta till tentan. Sen barnvakt.

Tisdag:
Gjorde åter ett halvhjärtat försök med tentan. Barnvakt till sena kvällen. Vintern kom tillbaks den här dan.
Södermalmsallén tisdag kväll


Onsdag:
Skolan hela dan. Sen After Work med Social Media Lunch Club.

Torsdag:
Skolan hela dan sen Resumébar. Var ute ett litet ärende under kvällen och tydligen har jag ett vanligt utseende för jag fick en ny drinkbiljett i handen när jag gick in för andra gången. Protesterade dock inte alls mot denna skymf.
Intervju på Resumébar

Fredag:
Vaknade snorförkyld. En vän med oceaner av tålamod förklarade för mig hur jag fyller i blanketter för att starta eget företag. Sen barnvakt för tredje gång denna vecka. Gick iväg en kort sväng till ett AW och träffade bästa kompisen Anna samt andra vänner.

Lördag:
Fööööörkyyyyyld!!! Det är synd om mig. Det blir ingen gala, glamour och festivalyra ikväll. "Låtsaspojkvännen" kommer över och tittar med mig. Vi ska käka snabblagad fläskfilé med skogssvamppanna (smaken sitter i locket) och dricka läsk. Och käka chips med salt- och vinägersmak (Tack Estrella för återinförandet!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar