söndag 1 mars 2009

Fototriss

Dags för Fototriss. Veckans tema är bokstavstriss. Det ska vara begynnelsebokstav F eller T. Jag har valt bokstaven T.

Andra fina, roliga och fyndiga bidrag till Fototriss hittar du HÄR

Tulpaner. Klicka för större bild

Tomater. Klicka för större bild

Tändsticka

Det finns en röd tråd i bilderna, nämligen färgen RÖD. Röda tulpaner, röda tomater samt att min nagel för en gångs skull fått rött nagellack där jag håller i tändstickan. Samtliga bilder togs idag, ingen är manipulerad. Hade först tänkt att fota utomhus, men har legat sjuk idag så det blev att improvisera inomhus istället.

Uppdaterat: Min internetuppkoppling strular som f*n ikväll. Försöker titta på andras bilder och lämna kommentarer men blir konstant utslängd. Hoppas det blir bättre imorron.

14 kommentarer:

  1. Så fina foton! Tomaterna gillar jag mest! Och tulpanerna var jättevackra :)

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Sista bilden är min favorit hos dig.
    Kram Synne.

    SvaraRadera
  3. Tulpanerna är bara för fina!

    SvaraRadera
  4. Fin triss!

    Den sista bilden med tändstickan är läcker! :)

    Krya på dig och kika gärna in hos mig!

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder i annorlunda tappning. Kan inte välja någon favorit- jag gillar dem alla.

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar hos mig.
    Ja fisken var inte bara vacker, den var stor också! Nästan en halv meter lång.

    Gillar din triss. Din tulpanbild var helt enastående!

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Tomaterna vinner framför tulpanerna och tändstickan på delad andra plats.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Toppenfin triss! Tulpanerna blir min favorit :)

    SvaraRadera
  9. Snyggt och kul att det är mer än ett tema i bildsviten.. Tändstickan är grym.

    SvaraRadera
  10. Väldigt fina bilder. Gillar tändsticksbilden bäst för den är väldigt annorlunda.

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder! Min favorit blir nog din röda nagel och tändstickan. Den är vackrast! :)

    Ha en trevlig kväll!

    Mvh Lena

    SvaraRadera
  12. Underbata bilder!!
    Sista bilden med tändstickan blir min favorit

    Maria

    SvaraRadera
  13. Min favorit blev den sista bilden med tändstickan!
    Fyndigt tycker jag.
    / Hälsar Mia

    SvaraRadera
  14. Hejhej!
    Hittade hit via villovägar, felklick och tur.
    Du har en jättefin blogg! Sen såg jag att du hade min blogg som länk och då blev jag jätteglad. Såklart!

    // Den Delfinleende Fiffi

    SvaraRadera